Consum

OFICINA MUNICIPAL D’INFORMACIÓ I DEFENSA AL CONSUMIDOR

L'Oficina Municipal d’Informació i Defensa al Consumidor és un oficina integrada a l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès, que informa als consumidors sobre els seus drets i deures en temes de consum i tramita les seves queixes i reclamacions.

Intervenim i assessorem exclusivament en temes de conusum. 

No són competència d’aquesta oficina: litigis o conflictes entre particulars i els conflictes on hi hagi indicis de delicte o estafa.

COM TRAMITAR LA MEVA QUEIXA/RECLAMACIÓ:

A través de l’ Oficina Virtual de Consum .

Decarrega   el full d’imprès de reclamació i fes-lo arribar al Registre d’Entrada Municipal.

Presencialment els dimecres, demanant cita prèvia.

DEMANEU CITA PRÈVIA TRUCANT AL 93 843 25 01 – EXT. 109 o a través de correu electrònic a comerc@ametlla.cat

Notícies

  • 25 de juliol de 2018 Horari d'estiu de l'ORGT de l'Ametlla ORGT

    Us informem que l'oficina de l' Organisme de Gestió Tributària ubicada a l'Ajuntament de l'Ametlla del Vallès romandrà tancada del 13 al 24 d'agost.

  • 18 de juliol de 2018 Oficina Mòbil d'Atenció al Consumidor, el 20 de juliol a l'Ametlla Oficina Mòbil d'Atenció al Consumidor

    Divendres 20 de juliol el servei d'Oficina Mòbil d'Atenció al Ciutadà, conegut com a "Bus del Consumidor", farà parada a la plaça de l'Ajuntament de l'Ametlla del Vallès, de les 10.30 a les 13h.

  • 14 de novembre de 2017 Xerrada de Salvador Cardús el dijous 16 de novembre Xerrada de Salvador Cardús

    El proper dijous 16 de novembre tindrà lloc la segona conferència del curs 2017/2018 del cicle de conferències "Idees i paraules" que organitza l'àrea de Cultura i coordina en Jordi Sedó.

    Aquesta segona xerrada es titula "I després de l'1 d'octubre, què...?", i anirà a càrrec de Doctor en ciències econòmiques i professor de sociologia, Salvador Cardús.

    Es farà a la Sala Polivalent a partir de les 19.30h

Darrera actualització: 14.03.2018 | 13:21