Mesa de contractació
La Mesa de contractació és l’ens que assisteix a l’òrgan de contractació en els procediments de licitació de contractacions que realitza l’Ajuntament de l'Ametlla del Vallès.
A grans trets, les seves funcions principals són:
a) Qualificar la documentació que acredita la personalitat jurídica, la capacitat, i la solvència tècnica i econòmica de les empreses que es presenten a les licitacions.
b) Obrir, comprovar la seva adequació i valorar les ofertes presentades.
c) Proposar a l’òrgan de contractació l’adjudicació a favor del licitador que hagi presentat la millor oferta.
La Mesa està formada per:
A.- Presidència: Alcalde/essa.
B.- Vocals:
1.- Secretari/a Municipal
2.- Interventor/a Municipal
3.- Regidor/a de l’àrea gestora del contracte
4.- Tècnic/a responsable de l’execució del contracte
5.- Assessor/a Jurídic/a o Tècnic/a de Contractació
C.- Secretari/a de la Mesa