Consum

OFICINA MUNICIPAL D’INFORMACIÓ I DEFENSA AL CONSUMIDOR

L'Oficina Municipal d’Informació i Defensa al Consumidor és un oficina integrada a l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès, que informa als consumidors sobre els seus drets i deures en temes de consum i tramita les seves queixes i reclamacions.

Intervenim i assessorem exclusivament en temes de conusum. 

No són competència d’aquesta oficina: litigis o conflictes entre particulars i els conflictes on hi hagi indicis de delicte o estafa.

COM TRAMITAR LA MEVA QUEIXA/RECLAMACIÓ:

A través de l’ Oficina Virtual de Consum .

Decarrega  el full d’imprès de reclamació i fes-lo arribar al Registre d’Entrada Municipal.

Presencialment els dimecres, demanant cita prèvia.

DEMANEU CITA PRÈVIA TRUCANT AL 93 843 25 01 – EXT. 109 o a través de correu electrònic a comerc@ametlla.cat

Documents

Enllaços

Notícies

  • 7 de juliol de 2021 Servei de bar a les piscines de Can Camp i Ca l’Arenys Servei de bar a les piscines de Can Camp i Ca l’Arenys

    Les piscines de Can Camp i de Ca l’Arenys ja disposen de servei de bar, que s’allargarà mentre duri la temporada de bany (12 de setembre). 

  • 12 de maig de 2021 Trobada d’estàtues humanes, el 22 de maig al parc de Maria Lluïsa Trobada d’estàtues humanes

    Qui no ha passejat mai per la Rambla de Barcelona i hi ha trobat estàtues humanes caracteritzades de diferents personatges, ben quietes ben quietes, que s’han mogut quan se’ls ha donat un “incentiu”?

  • 29 de gener de 2021 Sorea és ara Agbar Canals d'atenció d'Agbar

    Agbar anuncia que ha fet un pas endavant en la integració en el grup al qual pertany Sorea i ha evolucionat cap a una única marca de serveis del cicle integral de l’aigua a Catalunya. En aquest sentit, Sorea ha transmès a Societat General d’Aigües de Barcelona, S.A.U. (Agbar) la seva branca d’activitat de gestió del cicle integral de l’aigua que Sorea ha desenvolupat fins ara a Catalunya.

Actuacions

Darrera actualització: 14.03.2018 | 13:21