Consum

OFICINA MUNICIPAL D’INFORMACIÓ I DEFENSA AL CONSUMIDOR

L'Oficina Municipal d’Informació i Defensa al Consumidor és un oficina integrada a l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès, que informa als consumidors sobre els seus drets i deures en temes de consum i tramita les seves queixes i reclamacions.

Intervenim i assessorem exclusivament en temes de conusum. 

No són competència d’aquesta oficina: litigis o conflictes entre particulars i els conflictes on hi hagi indicis de delicte o estafa.

COM TRAMITAR LA MEVA QUEIXA/RECLAMACIÓ:

A través de l’Oficina Virtual de Consum.

Decarrega el full d’imprès de reclamació i fes-lo arribar al Registre d’Entrada Municipal.

Presencialment els dimecres, demanant cita prèvia.

DEMANEU CITA PRÈVIA TRUCANT AL 93 843 25 01 – EXT. 109 o a través de correu electrònic a comerc@ametlla.cat

Documents

Enllaços

Notícies

  • 18 de gener de 2023 S'obren les inscripcions pel Mercat Boig del dia 5 de març Mercat Boig de 5 de març de 2023

    El primer diumenge de març, de 10 h a 14 h, el parc de Maria Lluïsa tornarà a ser l’escenari d’una nova edició del Mercat Boig de l’Ametlla del Vallès, un mercat de venda i d’intercanvi d’objectes de segona mà en bon estat i també de serveis, que ja fa una bona colla d’anys que se celebra al nostre poble i organitzat per l’àrea de Turisme.

  • 9 de novembre de 2022 Nova edició del Mercat Boig, diumenge 13 de novembre Mercat Boig

    Diumenge 13 de novembre paradetes amb productes de segona mà en bon estat i encara amb vida útil s’instal·laran al parc de Maria Lluïsa, en la que serà l’edició de tardor 2022 del Mercat Boig de l’Ametlla del Vallès.

Darrera actualització: 14.03.2018 | 13:21