Consum

OFICINA MUNICIPAL D’INFORMACIÓ I DEFENSA AL CONSUMIDOR

L'Oficina Municipal d’Informació i Defensa al Consumidor és un oficina integrada a l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès, que informa als consumidors sobre els seus drets i deures en temes de consum i tramita les seves queixes i reclamacions.

Intervenim i assessorem exclusivament en temes de conusum. 

No són competència d’aquesta oficina: litigis o conflictes entre particulars i els conflictes on hi hagi indicis de delicte o estafa.

COM TRAMITAR LA MEVA QUEIXA/RECLAMACIÓ:

A través de l’ Oficina Virtual de Consum .

Decarrega  el full d’imprès de reclamació i fes-lo arribar al Registre d’Entrada Municipal.

Presencialment els dimecres, demanant cita prèvia.

DEMANEU CITA PRÈVIA TRUCANT AL 93 843 25 01 – EXT. 109 o a través de correu electrònic a comerc@ametlla.cat

Documents

Enllaços

Notícies

  • 6 d'abril de 2022 El Mercat Boig, al Passeig el 8 de maig Mercat Boig

    El mercat Boig que s’havia de celebrar el dia 19 de març i que es va anul·lar a causa de la pluja es farà el dia 8 de maig a un nova ubicació, el Passeig, de les 10 a les 14h.

  • 16 de març de 2022 El Mercat Boig i la calçotada popular s'ajornen Avís

    El Mercat Boig que s'havia de celebrar dissabte 19 de març, i la Calçotada Popular prevista pel dia següent, diumenge 20, s'ajornen per previsió de pluja.

  • 9 de març de 2022 Oficina Mòbil d'Atenció al Consumidor Oficina Mòbil d'Atenció al Consumidor

    Després d’haver-se hagut d’interrompre el servei a causa de la pandèmia de COVID-19, el proper divendres 18 de març torna l'Oficina Mòbil d'Atenció al Consumidor, de les 10.30h a les 13h a la plaça de l'Ajuntament.

Darrera actualització: 14.03.2018 | 13:21