Consum

OFICINA MUNICIPAL D’INFORMACIÓ I DEFENSA AL CONSUMIDOR

L'Oficina Municipal d’Informació i Defensa al Consumidor és un oficina integrada a l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès, que informa als consumidors sobre els seus drets i deures en temes de consum i tramita les seves queixes i reclamacions.

Intervenim i assessorem exclusivament en temes de conusum. 

No són competència d’aquesta oficina: litigis o conflictes entre particulars i els conflictes on hi hagi indicis de delicte o estafa.

COM TRAMITAR LA MEVA QUEIXA/RECLAMACIÓ:

A través de l’ Oficina Virtual de Consum .

Decarrega  el full d’imprès de reclamació i fes-lo arribar al Registre d’Entrada Municipal.

Presencialment els dimecres, demanant cita prèvia.

DEMANEU CITA PRÈVIA TRUCANT AL 93 843 25 01 – EXT. 109 o a través de correu electrònic a comerc@ametlla.cat

Notícies

  • 28 de maig de 2020 El mercat setmanal recupera totes les parades El mercat setmanal recupera totes les parades

    El mercat ambulant de l'Ametlla del Vallès, que cada divendres s'ubica al Passeig del nostre municipi, recuperarà la totalitat de parades el proper divendres 29 de maig, després de setmanes de comptar, només, amb parades de productes alimentaris com a mesura preventiva a causa de la crisi de la COVID-19.

  • 29 de març de 2020 Pla de xoc de l'Ajuntament pel coronavirus

    L'equip de govern ha elaborat un Pla de xoc amb motiu del coronavirus, un primer paquet de mesures per pal·liar els efectes de la crisi del COVID-19 a la ciutadania i a l'economia del nostre poble.

  • 12 de març de 2020 S'anul·la la visita del Bus del Consumidor d'aquest mes a l'Ametlla Bus del Consumidor

    L'àrea de Consum de la Diputació de Barcelona informa que la visita del Bus del Cosumidor a l'Ametlla del Vallès, prevista per demà divendres 13 de març, queda anul·lada.

Darrera actualització: 14.03.2018 | 13:21