Com accedir i operar a la nova seu electrònica

Dimarts, 15 de juny de 2021 a les 00:00

El dilluns 7 de juny l'Ajuntament de l'Ametlla del Vallès va estrenar la seva nova seu electrònica, un punt d’accés únic a disposició de la ciutadania i de les empreses per realitzar les gestions públiques sense cap tipus de restricció d’horari ni d’espai, ja que s’hi pot accedir les 24 hores del dia, tots els dies de l’any, amb totes les garanties de seguretat.

Com ja es va informar amb anterioritat, a través de la nova seu electrònica es pot accedir a tots els tràmits classificats per matèries, al tauler d’anuncis, al perfil del contractant, al portal de transparència, presentar factures, validar qualsevol document signat electrònicament per l’entitat i presentar queixes i suggeriments, entre d’altres.

Per realitzar qualsevol gestió cal que el ciutadà s’identifiqui a través de les opcions validades: Cl@ve (DNIe, Certificat, Cl@ve Pin i Cl@ve Permanente) o bé idCat Mòbil (idCat, DNI o certificat electrònic).

Conscients de les dificultats que es poden derivar d'aquest canvi, posem a la vostra disposició dos manuals, un primer per a la seva utilització i un segon per donar-se d’alta i identificar-se amb l’idCat mòbil.

Darrera actualització: 15.06.2021 | 12:27