Serveis

  • MANTENIMENT, SUBMINISTRAMENTS i CONSERGERIA dels CENTRES ESCOLARS de PRIMÀRIA
    Assumim la vigilància, neteja, costos dels subministraments energètics, manteniment i millora dels centres escolars públics d'educació infantil i primària.
  • Oficina Mòbil d'Atenció al Consumidor Oficina Mòbil d'Atenció al Consumidor

    El Bus del Consumidor, servei promogut per la Diputació de Barcelona, és una eina itinerant que visita els municipis, per informar i assessorar als ciutadas en totes aquelles qüestions o dubtes relacionades amb l’àmbit dels drets dels consumidors, etiquetatge i garanties de productes, compra i lloguer d’habitatges, serveis bancaris, assegurances, compra-venda de vehicles, serveis post-venda, compres fora d’establiments, serveis turístics, etc.

  • Oficina de Seguretat Ciutadana

    L'Oficina de Seguretat Ciutadana permet concertar una cita amb l’alcalde, l’inspector en cap o el regidor de Seguretat Ciutadana, per traslladar-los suggeriments, queixes i agraïments relacionats amb aquesta àrea, agilitzant el procediment administratiu, millorant la comunicació entre l’administració i el ciutadà dotant-la de bidireccionalitat, i donant una ràpida i millor resposta als veïns i veïnes.

  • PROGRAMA FORMATIU i DE SUPORT A LES FAMÍLIES
    Amb l’objectiu d’afavorir i donar suport a la funció educativa de les famílies s’organitzen espais formatius, de diàleg, reflexió i intercanvi entre les famílies, al voltant de l’educació dels fills/es. Referent: Rosa Beltran beltrangr@ametlla.cat
  • Prestació social de caràcter econòmic de dret de concurrència d'atenció social a persones amb discapacitat per a l'any 2017

    Aquesta prestació té per objecte contribuir a les despeses ocasionades per l’adquisició de productes i actuacions destinades a permetre la promoció de l’autonomia personal de les persones amb discapacitat física, psíquica o sensorial, amb mesures compensatòries per tal de millorar-ne la qualitat de vida i fomentar-ne la integració social.

  • Recollida a domicili de mobles i trastos vells (voluminosos)

    Per concertar la recollida cal trucar al telèfon 900 897 000.

  • Recollida de saques de residus verds

    Aquest servei de recollida de verds funciona a través d’unes saques que s’han de demanar a l’Ajuntament (93 843 25 01).

    Un cop plenes s'ha de trucar al 93 870 87 53 perquè les vinguin a retirar.

  • SUPORT ALS PROJECTES EDUCATIUS D’ENTITATS I DELS CENTRES ESCOLARS
    Col·laborem i donem suport suport a l’activitat docent amb recursos materials, pedagògics i personals. Procurem per el bon funcionament dels centres educatius del poble, per l’èxit escolar, l’excel·lència educativa, la innovació pedagògica, la cohesió social, la transició al món del treball, l’extensió del dret a l’educació al llarg de la vida i la construcció d’un model de ciutat més educadora.
  • TAD Servei de Transport a Demanda

    El servei de Transport a Demanda (TAD) el realitza els taxis de l'Ametlla del Vallès.

    Els veïns/es que vulguin fer-ne ús, han de reservar-lo prèviament, trucant al telèfon de l'AMTU 900 69 65 66. La reserva s’ha de fer el dia abans, indicant l’origen, la destinació, l’horari, i les persones que en faran ús. El TAD és un servei de transport públic compartit i, per tant, en cas de fer rutes similars, els usuaris comparteixen el transport. En aquest sentit, sempre es garanteix el punt d'origen i el de destinació, però el recorregut pot variar en funció de les demandes dels usuaris. En el moment en què ja s'ha completat l'organització del servei per al dia sol·licitat, l’AMTU informa l’usuari que la reserva ja és efectiva.

  • Servei d’Atenció Integral LGBTI+ Servei d’Atenció Integral LGBTI+

    Servei d’informació, assessorament i sensibilització sobre diversitat sexual i de gènere.

Darrera actualització: 18.01.2018 | 11:24
Darrera actualització: 18.01.2018 | 11:24