Serveis
Teleassistència
La teleassistència consisteix en la instal·lació d’un aparell al domicili de l’usuari que a través del telèfon connecta la persona amb una central receptora, amb la qual es pot comunicar en cas d’urgència només prement un botó. Es tracta d’un servei d’atenció permanent les 24 hores del dia i 365 dies a l’any. Des de la central receptora s’atenen les consultes i, si escau, s’activa el recurs més adequat a la situació: localitzar els familiars, serveis mèdics, policia, etc. Aquest servei pretén que els usuaris puguin continuar vivint al seu domicili sense sentir-se aïllats i en les millors condicions possibles i donar tranquil·litat als familiars de persones grans que viuen soles.Àrea de proximitat de la Policia Local
L'àrea de Poximitat de la Policia Local està integrada per una agent i un agent del cos policial de l’Ametlla, els quals realitzen tasques diverses com el contacte amb comerços, escoles, entitats socials i àrees del Consistori, o també de mediació en diferents àmbits, com per exemple en conflictes veïnals.
Darrera actualització: 18.01.2018 | 11:24