Hemeroteca
Xerrada “A presó”
28/11/2018Reflexió sobre la reclusió i els presos polítics catalans. A càrrec de Joan Garriga, advocat i historiador.
Organitzat per part de l'Àrea de Cultura i La Garriga Secreta.
Donacions a l'arxiu municipal
29/11/2018Darrerament l’Arxiu Municipal de l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès ha rebut dues donacions de gran valor històric.
D’una banda, la Carmina Moncau ha cedit la documentació del fons personal del seu besavi, el doctor Sebastià Bassa, que a més de ser el metge del poble durant molts anys, també va ocupar el càrrec d’alcalde entre 1902 i 1916.
Excursió a les mines de carbó de Cerc
29/11/2018Al Centre de Dinosaures de Fumanya i al Pedraforca.
Organitzat pet part de l'Agrupació de la Gent Gran.
A tocar el nou Parc dels Voluntaris de l’Ametlla
30/11/2018S’inicien les obres de remodelació del Parc dels Voluntaris i de la zona Verda del Complex Esportiu Illa activa, està previst que si no hi ha imprevistos meteorològics s’acabin el proper 14 de desembre.
Cicle de jocs de falda
01/12/2018A càrrec de Mercè Palay. Per a nadons fins a 18 mesos i les seves famílies. Places limitades. Inscripció a la biblioteca.
Organitzat per la Biblioteca.
Concert Internacional: Recital per a soprano i música de cambra
02/12/2018Amb Soledad Cardoso (soprano), Claudi Arimany (flauta), Marc Renau (violoncel), Eduard Sánchez (flauta) i Pedro J. Rodríguez (piano).
Organitzat pels Amics de la música de l'Ametlla del Vallès.
TARDORAL 2018: Salvada!
02/12/2018A càrrec de Frec a Frec.
Venda d'entrades a : www.tictactiquet.com
Concert Internacional: Recital per a soprano i música de cambra
02/12/2018Amb Soledad Cardoso (soprano), Claudi Arimany (flauta), Marc Renau (violoncel), Eduard Sánchez (flauta) i Pedro J. Rodríguez (piano).
Amics de la música de l’Ametlla del Vallès.
L’Ametlla ja té el carril bici a punt!
04/12/2018El passat novembre es va enllestir l’asfaltatge del carril bici de Can Draper. Amb la seva construcció es fa un pas més cap a una millor comunicació dels barris de Can Reixac i Turons del Vallès amb el centre del poble. El traçat connecta la carretera de Sant Feliu amb el carrer del Pou de Glaç.