Hemeroteca
L'Ametlla se suma al Dia Mundial contra l'LGBTI-Fòbia en l'esport
18/02/2026El 19 de febrer es commemora el Dia Mundial contra l’LGBTI-fòbia en l’esport.
Aquesta data promou l’esport com un espai on tothom pugui gaudir de la competició, la companyia i el desenvolupament personal, sense limitacions ni discriminacions per orientació sexual, identitat o expressió de gènere.
Taller de mandales
18/02/2026Ple ordinari, el 23 de febrer
19/02/2026Dilluns dia 23 tindrà lloc el ple ordinari corresponent al mes de febrer de 2026. La sessió se celebrarà a les 19 h a la Sala Polivalent, i es podrà seguir en directe pel canal Youtube de l'Ajuntament.
En record d'en Francesc Plumé i Puig
19/02/2026L’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès expressa el seu condol per la mort del Sr. Francesc Plumé i Puig, últim fill viu de l’exalcalde republicà del municipi, Joan Plumé i Bosch.
Taula d'Entitats Esportives
19/02/2026Jornada de donació de sang i plasma
22/02/2026Cal portar el document identificatiu i no anar en dejú.
Apunta't aquí.
Commemoració del 8 M
23/02/2026Un any més, l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès, amb la col·laboració i complicitat de diferents entitats del poble, es bolca amb la commemoració del Dia Internacional de les Dones (8M), organitzant una desena d’activitats que es duran a terme del 27 de febrer fins al 21 de març.