Hemeroteca
El teatre torna el 26 de maig amb "De perras y criadas"
20/05/2024Diumenge 26 de maig el Casal de la Gent Gran acollirà l'obra de teatre "De perras y criadas" (White Rabbit), a les sis de la tarda.
Fase d’excepcionalitat per sequera
20/05/2024Després d’unes setmanes en fase d’emergència, el sistema Ter-Llobregat, en el qual està inclosa l’Ametlla del Vallès, ha passat a fase d’excepcionalitat arran de la lleugera recuperació de les reserva d’aigua embassada (ara es troba en el 26%).
Cicle de Joves Intèrprets: “Duo d’arpes”
21/05/2024Eva Fernández obrirà el 13è Cicle de Jazz de l'Ametlla del Vallès
22/05/2024El dissabte 1 de juny es donarà el tret de sortida al 13è Cicle de Jazz de l'Ametlla, amb un concert inaugural que anirà a càrrec de la saxofonista, cantant i compositora Eva Fernández, la qual presentarà en primícia el seu pròxim treball ¿Cómo puedo llar a esto? en el marc incomparable de la residència Millet Park, a les 20 h.
Ple ordinari de 27 de maig
22/05/2024Dilluns 27 de maig tindrà lloc el ple ordinari del mes de maig, el qual se celebrarà a les 19 h a la Sala Polivalent, i s'emetrà en directe pel canal YouTube de l'Ajuntament.
L’ametllatà Marc Ortega, premi a l’emprenedoria per la seva empresa Lotify
24/05/2024El jove ametllatà Marc Ortega va ser guardonat el passat 16 de maig amb el premi a l’emprenedoria en la desena Nit Empresarial organitzada per la Unió Empresarial Intersectorial (UEI), per la seva empresa de lots Lotify.
Arranjament de la plaça de l'Església i del passatge Ribes
24/05/2024Aquest mes de maig s'han dut a terme tasques de condicionament de la plaça de l’Església i del passatge Ribes.