Hemeroteca
Inici de la temporada d’arts escèniques
06/10/2022Malgrat la Sala Municipal de Teatre resta tancada a l’espera de l’inici de les obres de rehabilitació, la cultura no s’atura a l’Ametlla del Vallès i, aquest mes d’octubre, es dona el tret de sortida a la temporada d’arts escèniques 2022-2023 amb espectacles de tota mena i per a tots els públics, que s’ubicaran en diferents espais del nostre poble.
Primera trobada del Pla de Barris
07/10/2022Dimecres 26 d’octubre tindrà lloc la primera trobada del Pla de Barris, una reunió oberta a tota la ciutadania que té com a objectiu designar els representants de cada zona del poble en el Consell de Barris, un ens que vol propiciar una comunicació més àgil i fluida entre l’Ajuntament i els barris del municipi.
Enric Calpena enceta el curs 2022-2023 del cicle de conferències "Idees i paraules"
10/10/2022El periodista Enric Calpena serà l'encarregat de donar el tret de sortida al curs 2022-2023 del cicle de conferències "Idees i paraules" que organitza l'àrea de Cultura i coordina en Jordi Sedó.
S’obren les inscripcions a la Fira de Nadal
11/10/2022Els dies 17 i 18 de desembre tindrà lloc la Fira de Nadal de l’Ametlla del Vallès que s’ubicarà, com és habitual, a la plaça de l’Ajuntament i al Passeig.
Nous tallers “Xarxa Digital” per reduir la bretxa digital entre el col·lectiu de gent gran
11/10/2022La Xarxa de Solidaritat de l’Ametlla del Vallès, amb la col·laboració de les àrees de Gent Gran i Acció Social de l’Ajuntament, posa en marxa el projecte “Xarxa Digital”, el qual pretén capacitar el col·lectiu de gent gran per accedir i fer ús a les tecnologies digitals bàsiques.