Hemeroteca
8è Cicle de Jazz de l'Ametlla del Vallès: Aurora
14/06/2019AURORA són el jove cantaor Pere Martínez, Max Villavecchia (piano), Javi Garrabella (baix) i Joan Carles Marí (bateria). Amb José Manuel Álvarez al baile, viatgen pels temes més populars de Manuel de Falla evolucionant cap a llenguatges més transgressors, i exploen la fusió amb altres estètiques.
8è Cicle de Jazz de l'Ametlla del Vallès: Magnolia
21/06/2019Quartet de jazz format per Myriam Swanson (veu), Francesc Capella (piano), Paco Welth (contrabaix) i Xavi Hinojosa (bateria). This joint's too hip for me és una plua de composicions pròpies i aromes antics, amb una temàtica amb la personalitat vocal i la ironia del blues. Relacions fallides i torrades cremades de bon matí, errors difícils de no cometre, emoció i llibertat, funerals per l'amor romàntic i alegria de l'amor real... de la vida amb els seus meravellosos conflictes.
8è Cicle de Jazz de l'Ametlla del Vallès: Tronik
28/06/2019El pianista Toni Saigi presenta el seu primer disc com a líder, al costat de Tronik: Jaume Ferrer (saxo), Marc Cuevas (contrabaix) i Carlos Falanga (bateria). Hi trobem un repertori d'originals escrits pel mateix Saigi, on s'aprecia el gran pes que té el jazz dels anys 50 i 60 en la seva música, amb influències de compositors i músics amb els qui forma part en l'actual escena del jazz a Barcelona.
Debat electoral
22/05/2019El dimecres 22 de maig, organitzat per Joves de l'Ametlla del Vallès per la Independència amb la col·laboració de l'Ajuntament de l'Ametlla del Vallès, tindrà lloc un debat electoral en el qual hi participaran les candidatures de Junts per l'Ametlla, Esquerra Republicana de l'Ametlla del Vallès, l'Ametlla en Comú Podem i Ametlla't.
Totes les candidatures que cocorren a les eleccions del 26 de maig han estat convidades.