Hemeroteca
Estudi sobre el transport escolar
11/03/2024Les AFA de les escoles i l'institut de l'Ametlla del Vallès col·laboren amb l'Ajuntament en la recollida d'informació per valorar la viabilitat d'un transport escolar cofinançat, a partir del curs 24-25.
Discurs institucional del Dia Internacional de les Dones
11/03/2024Dins dels actes de commemoració reivindicació del Dia Internacional de les Dones a l'Ametlla del Vallès, la regidora de Benestar Social, Famílies, LGBTIQ+ i Equitat Montse Giró va pronunciar el discurs que es transcriu a continuació:
Joan Mas oferirà una xerrada sobre la situació a Palestina
12/03/2024El periodista vallesà Joan Mas, que va arribar de Jerusalem fa dues setmanes, explicarà la seva experiència a Israel i Palestina el dia 20 de març a les 19.30 h a la Sala Polivalent de la Biblioteca de l’Ametlla del Vallès. Mas ha treballat durant més de sis anys a Jerusalem com a periodista per l’Agència de notícies EFE.
Es crea el nou servei local d’ocupació “Feina Ametlla”
13/03/2024El nou servei local d’ocupació de l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès fa els primers passos amb el nom de “Feina Ametlla”, per promoure l’ocupació i el desenvolupament econòmic del nostre municipi.