Hemeroteca
Mercat Boig
24/11/2019- Masterclass hip hop (11h) a càrrec de Judit Font Dansa.
- Masterclass sh'bam (12h) a càrrec de Judit Font Dansa.
- Batukada (13h) a càrrec de l'Escola Municipal de MúsicaDia internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones 2019
25/11/2019Avui 25 de novembre és el dia internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones 2019. Des de l'Ajuntament de l'Ametlla del Vallès ens sumem al manifest promogut per la Generalitat de Catalunya, Diputacions, Ajuntament de Barcelona, Federació de Municipi de Catalunya i Associació Catalana de Municipis que transcrivim a continuació:
Performance "Sabates vermelles" per condemnar els assassinats masclistes
25/11/2019L'Ametlla del Vallès se suma a la campanya iniciada per l'artista mexicana Elina Chavet “SABATES VERMELLES”, expressió artística que representa el dol col·lectiu. Es tracta d'un acte de denúncia i record per les dones que han estat assassinades i també de suport per les que ara estan travessant situacions de violència masclista.
Bons resultats dels Esmorzars de Feina
26/11/2019La darrera edició dels Esmorzars de Feina que organitza l’àrea de Promoció Econòmica i que va començar el passat 1 d’octubre ha estat la que ha tingut més inscripcions, amb un total de quinze.
Èxit de la campanya "Sabates vermelles"
26/11/2019El 25 de novembre va ser el Dia Internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones i, amb motiu d’aquesta efemèride, l’Associació Fotogràfica i de Caminades de l’Ametlla (AFiC) i l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès es van sumar a la campanya “Sabates vermelles”.