Torna el Cinema a la fresca, en benefici de Ponts per la Pau
Un any més, les entitats que integren “L’Ametlla per la Pau”, amb el suport de l’Ajuntament, organitzen una nova edició del “Cinema a la Fresca”.
Aquest no és un cicle de cinema qualsevol, ja que té com a objectiu recaptar fons en benefici de l’entitat “Ponts per la Pau”, perquè pugui desenvolupar projectes d’ajuda humanitària a l’Afganistan.
Cada divendres del mes de juliol, els jardins de Can Muntanyola acolliran aquest cicle. Cada sessió començarà a les 20.30 h, on tothom que ho desitgi podrà sopar a la fresca abans de la projecció de cada pel·lícula, que començarà a les 22 h.
Programació:
Divendres 3 de juliol: West Side Story
Divendres 10 de juliol: Wolfgang (en català)
Divendres 17 de juliol: La infiltrada
Divendres 24 de juliola: La trena (en català)