Prova pilot d'atenció telemà tica en matèria de consum
A partir d’ara la ciutadania podrà interposar una queixa davant el Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona de forma telemàtica, ja que la Diputació de Barcelona ha inclòs l’Ametlla del Vallès en la prova pilot del nou programa d'atenció telemàtica del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de l'ens supramunicipal.
Aquesta prova consistirà que, quan un veí o una veïna faci una queixa de consum a la Diputació a través de la bústia específica que hi ha a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) podrà optar per una atenció telemàtica.
Si es tria aquesta opció, des de l'OAC se li concertarà cita amb personal tècnic de la Diputació, al qual se li enviarà l'expedient amb la documentació que faciliti el ciutadà per tal d'obtenir una resposta la més acurada possible a la demanda de la persona consumidora.
La nova eina complementarà les visites presencials i periòdiques a l’Ametlla de la unitat mòbil d'informació als consumidors.