Primer balanç del servei de Transport a Demanda

Dimarts, 11 de juny de 2019 a les 00:00

El dia 29 d’abril es va posar en marxa el nou servei de Transport a Demanda (TAD), de la mà de l’Associació de Municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà (AMTU) i de l’àrea de Mobilitat de l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès.

Passat més d’un mes, al maig es varen realitzar un total de 31 serveis, i s’espera que aquesta xifra vagi en augment mesura que aquest servei es vagi consolidant.

El TAD es realitza a través dels taxis del municipi. Per fer-ne ús, cal fer la reserva el dia abans  trucant al telèfon de l'AMTU 900 69 65 66, tot indicant l’origen, la destinació, l’horari, i les persones que en faran ús.

Es tracta d’un servei de transport públic compartit i, per tant, en cas de fer rutes similars, els usuaris comparteixen el transport. En aquest sentit, sempre es garanteix el punt d'origen i el de destinació, però el recorregut pot variar en funció de les demandes dels usuaris. En el moment en què ja s'ha completat l'organització del servei per al dia sol·licitat, l’AMTU informa l’usuari que la reserva ja és efectiva.

Pel ciutadà, el transport té un cost de només 1 euro, ja que l'Ajuntament de l'Ametlla del Vallès es fa càrrec d'una part del cost del servei.

L’horari d’aquest servei és de dilluns a divendres (feiners), de 9 a 20h. Els punts fixos d’origen/destí són:

C.A.P., Ajuntament, parades interurbanes, zona esportiva, Can Camp (espai municipal), Centre Comercial, Residència Can Camp, Residència l’Ametlla del Vallès i església i residències Francesca Roig i Millet Park

Darrera actualització: 07.06.2019 | 09:42

Documents