L’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès estrena nova seu electrònica per facilitar i agilitzar la relació de la ciutadania

Dimecres, 2 de juny de 2021 a les 13:00

L’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès fa un pas endavant per facilitar i agilitzar la relació de la ciutadania amb l’administració, i el dilluns 7 de juny estrenarà una nova seu electrònica a la qual s’hi podrà accedir a través del web municipal (www.ametlla.cat), o bé directament a http://ametlladelvalles.eadministracio.cat.

La nova seu electrònica és un punt d’accés únic que el Consistori ametllatà posa a disposició de la ciutadania i de les empreses per realitzar les gestions públiques sense cap tipus de restricció d’horari ni d’espai, ja que s’hi pot accedir les 24 hores del dia, tots els dies de l’any, amb totes les garanties de seguretat.

A través de la nova seu electrònica es podrà accedir a tots els tràmits classificats per matèries, al tauler d’anuncis, al perfil del contractant, al portal de transparència, presentar factures, validar qualsevol document signat electrònicament per l’entitat i presentar queixes i suggeriments, entre d’altres.

Per realitzar qualsevol gestió caldrà que el ciutadà s’identifiqui a través a través de les opcions validades: Cl@ve (DNIe, Certificat, Cl@ve Pin i Cl@ve Permanente) o bé idCat Mòbil (idCat, DNI o certificat electrònic).

Aquesta nova seu electrònica va lligada al canvi del gestor d’expedients actual, programa informàtic per a la gestió administrativa de tots els tràmits que es fan a l’Ajuntament, i està immers dins del projecte de transformació digital per adaptar el Consistori a les noves necessitats digitals.

Darrera actualització: 02.06.2021 | 13:56