Horari d'estiu de l'Ajuntament

Dimecres, 21 de juliol de 2021 a les 09:30

Per motius d'organització i per necessitats internes, l'horari de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (AOC) de l'Ajuntament de l'Ametlla del Vallès pel que resta de juliol i durant l'agost és el que segueix:

Juliol: de dilluns a divendres de 8.30h a 14h

Agost: de dilluns a divendres de 9h a 13h

Per realitzar qualsevol gestió a les dependències municipals presencialment (inclòs presentació d’instàncies) cal demanar cita prèvia a través del telèfon 93 843 25 01, o bé per correu electrònic a ametlla@ametlla.cat (indicant telèfon de contacte).

Per altra banda, recordem que la majoria de tràmits es poden realitzar telemàticament a través de la nova seu electrònica del web municipal, a la qual s'hi pot accedir en aquest enllaç..

Darrera actualització: 21.07.2021 | 09:47