Comunicat de l'equip de govern arran de la inhabilitació del MHP Quim Torra i Pla

Dilluns, 28 de setembre de 2020 a les 16:30

Davant la decisió presa pel Tribunal Suprem d’inhabilitar el Molt Honorable President de la Generalitat de Catalunya Quim Torra i Pla per desobediència, l’equip de govern de l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès mostra el seu ferm i contundent rebuig a la sentència, la qual entén com un atac flagrant a la primera institució del país i als valors democràtics més elementals.

En aquest sentit, el Consistori s’afegeix a les mobilitzacions populars de protesta i reivindicació previstes per aquesta tarda davant de tots els ajuntaments a les 19h, alhora que manté la convocatòria de la sessió plenària de caràcter ordinari prevista per avui a les set de la tarda, ja que s’hi portarà a votació l’aprovació final dels pressupostos 2020, un tràmit imprescindible que requereix la seva aprovació immediata pel bon funcionament del municipi.

En el mateix Ple també s’hi portarà a votació una moció d’urgència de suport al MHP Quim Torra i Pla promoguda per l’AMI.

L’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès demana a totes les persones que se sumin a les mobilitzacions que prenguin les mesures sanitàries de seguretat pertinents, mantenint la distància de 2 metres i portant sempre mascareta.

Darrera actualització: 28.09.2020 | 16:55