Bon balanç de la temporada de bany 2025 a les piscines municipals

Dimecres, 10 de setembre de 2025

La temporada de bany 2025 a les piscines de Can Camp i Ca l’Arenys, considerades refugis climàtics del municipi, ha finalitzat amb un balanç molt positiu. Per segon any consecutiu s’ha consolidat el model d’abonaments que prioritza l’accés als veïns i veïnes de l’Ametlla del Vallès, i les xifres mostren un creixement destacat respecte a l’any anterior.

Enguany s’han expedit un total de 1.002 abonaments de temporada: 461 corresponents a residents o persones escolaritzades al poble i 541 a persones empadronades. A aquests s’hi afegeixen 97 abonaments de cinc dies puntuals, així com les entrades individuals, amb 84 vendes en dissabtes i festius i 122 en dies feiners. En conjunt, la recaptació ha estat de 39.354 €, una xifra superior a la prevista inicialment i també a la de la temporada 2024, que es va tancar amb 34.916 €.

Aquest augment reflecteix l’interès creixent de la ciutadania per gaudir d’aquests espais, que no només ofereixen bany i lleure, sinó que també garanteixen un entorn segur i saludable davant les altes temperatures. L’Ajuntament valora molt positivament la resposta de la població i considera consolidat un model que combina proximitat, sostenibilitat i benestar comunitari.

Darrera actualització: 10.09.2025 | 13:20