Pavimentació de la carretera BP-1432, del 28 al 30 de maig
L'Ajuntament de l'Ametlla del Vallès informa que, a partir del dimecres 28 de maig i fins al divendres 30 de maig, es duran a terme obres de pavimentació a la carretera BP-1432, en el tram comprès entre el pont de la Terrera i el carrer Alzina.
Les obres es realitzaran en horari diürn, de 09.30 h a 20 h, i el trànsit es regularà mitjançant pas alternatiu controlat per operaris, i talls totals de carrers i de la mateixa carretera BP-1432.
Aquesta actuació pot provocar incidències en la circulació de veïns i veïnes i serveis. Per aquest motiu, des de l’Ajuntament demanem comprensió per les molèsties que aquestes obres puguin ocasionar i recomanem planificar amb antelació els desplaçaments durant els dies d’afectació.
Agraïm la vostra col·laboració i us mantindrem informats de qualsevol novetat a través dels canals oficials de l’Ajuntament.