Serveis

  • Certificats electrònics

    L'idCAT és un identificador digital que garanteix la identitat de les persones a Internet.

    Permet operar amb diferents administracions i, a més, assegura la integritat de les dades que envieu, així com la seva confidencialitat, ja que està emès pel Consorci Administració Oberta de Catalunya - Consorci AOC.

  • Cessió d'espais (sales, poliesportius.....)
  • El Xiulet de l'Ametlla del Vallès El Xiulet

    El Xiulet (Espai de Suport a Infants, Adolescents i Famílies), és un servei adreçat a infants adolescents d’entre 6 i 16 anys de l’Ametlla del Vallès. Aquest recurs sorgeix de l’Àrea de Benestar Social i per tant gestionat per l’ajuntament del mateix municipi.

  • Fer esport a l'Ametlla del Vallès

    A continuació podeu consultar l'ampli ventall d'activitats esportives que s'ofereixen a l'Ametlla del Vallès, les quals es divideixen en tres àmbits (premeu damunt de cadascun d'ells per a més informació):

  • MANTENIMENT, SUBMINISTRAMENTS i CONSERGERIA dels CENTRES ESCOLARS de PRIMÀRIA
    Assumim la vigilància, neteja, costos dels subministraments energètics, manteniment i millora dels centres escolars públics d'educació infantil i primària.
  • Oficina Mòbil d'Atenció al Consumidor Oficina Mòbil d'Atenció al Consumidor

    El Bus del Consumidor, servei promogut per la Diputació de Barcelona, és una eina itinerant que visita els municipis, per informar i assessorar als ciutadas en totes aquelles qüestions o dubtes relacionades amb l’àmbit dels drets dels consumidors, etiquetatge i garanties de productes, compra i lloguer d’habitatges, serveis bancaris, assegurances, compra-venda de vehicles, serveis post-venda, compres fora d’establiments, serveis turístics, etc.

  • PROGRAMA FORMATIU i DE SUPORT A LES FAMÍLIES
    Amb l’objectiu d’afavorir i donar suport a la funció educativa de les famílies s’organitzen espais formatius, de diàleg, reflexió i intercanvi entre les famílies, al voltant de l’educació dels fills/es. Referent: Rosa Beltran beltrangr@ametlla.cat
  • SUPORT ALS PROJECTES EDUCATIUS D’ENTITATS I DELS CENTRES ESCOLARS
    Col·laborem i donem suport suport a l’activitat docent amb recursos materials, pedagògics i personals. Procurem per el bon funcionament dels centres educatius del poble, per l’èxit escolar, l’excel·lència educativa, la innovació pedagògica, la cohesió social, la transició al món del treball, l’extensió del dret a l’educació al llarg de la vida i la construcció d’un model de ciutat més educadora.
  • TAD Servei de Transport a Demanda

    El servei de Transport a Demanda (TAD) el realitza els taxis de l'Ametlla del Vallès.

    Els veïns/es que vulguin fer-ne ús, han de reservar-lo prèviament, trucant al telèfon de l'AMTU 900 69 65 66. La reserva s’ha de fer el dia abans, indicant l’origen, la destinació, l’horari, i les persones que en faran ús. El TAD és un servei de transport públic compartit i, per tant, en cas de fer rutes similars, els usuaris comparteixen el transport. En aquest sentit, sempre es garanteix el punt d'origen i el de destinació, però el recorregut pot variar en funció de les demandes dels usuaris. En el moment en què ja s'ha completat l'organització del servei per al dia sol·licitat, l’AMTU informa l’usuari que la reserva ja és efectiva.

  • TOTS EDUQUEM BLOG
    Bloc participatiu, informatiu i de difusió on trobareu una recopilació de recursos, informacions, articles, enllaços al voltant del paper educatiu de la família, escola i entorn. Com a eina d'Internet 2.0, és el que a la blocosfera es coneix com a edubloc, un bloc que versa sobre l'educació. El departament de Benestar Social en fa referència a la seva web, com a referent de consulta. Sorgeix aquesta iniciativa de la xarxa de debat educatiu, projecte que es va dur a terme durant uns anys a l’Ametlla. Aquesta és una eina que es va nodrint en funció dels moments educatius del nostre entorn i a través de qualsevol agent educatiu que vulgui participar i col•laborar aportant un material interessant per compartir amb altres persones. Objectius inicials: - informar sobre temes, materials, articles... de caire educatiu - tenir un altre accés a la participació - compartir experiències - difondre bones pràctiques educatives - permetre el debat sobre temes educatius Com es pot col•laborar en el bloc: Tothom que vulgui col•laborar i compartir informació, materials ho pugui fer dirigint-se al següent correu: totseduquem@ametlla.cat Responsable:Rosa Beltran
  • Teleassistència
    La teleassistència consisteix en la instal·lació d’un aparell al domicili de l’usuari que a través del telèfon connecta la persona amb una central receptora, amb la qual es pot comunicar en cas d’urgència només prement un botó. Es tracta d’un servei d’atenció permanent les 24 hores del dia i 365 dies a l’any. Des de la central receptora s’atenen les consultes i, si escau, s’activa el recurs més adequat a la situació: localitzar els familiars, serveis mèdics, policia, etc. Aquest servei pretén que els usuaris puguin continuar vivint al seu domicili sense sentir-se aïllats i en les millors condicions possibles i donar tranquil·litat als familiars de persones grans que viuen soles.
  • Tractaments fitosanitaris, poda, reg i manteniment d'arbrat viari
Darrera actualització: 18.01.2018 | 11:24
Darrera actualització: 18.01.2018 | 11:24