Caminada "Els Cingles"

Dimecres, 17 de maig de 2017 a les 12:16

El proper diumenge 21 de maig tindrà lloc la segona caminada del Cicle de Caminades per l'Ametlla 2017 organitzada per l'Ajuntament de l'Ametlla del Vallès i pel Grup 3 i Més, que transcorrerà per la zona dels Cingles sota el guiatge d'en Lluís Puig.

La sortida està prevista a les 9h al Santuari de Puiggraciós, i el recorregut és el que segueix:

L'itinerari començarà baixant cap a Mas Miquel seguint fins a trobar el Camí que mena a Montmany per continuar cap a l’esquerra fins trobar el corriol, i se seguirà el camí que porta a sota del coll de Can Tripeta. Superat el coll, els caminaires es dirigiran cap el Santuari i, just abans d’arribar-hi, es començarà a pujar el turó del Pollancre per la vessant nord fent cim al mateix turó, sota la torre de guaita. Ja només restarà la baixada fins el Santuari de Puiggraciós, punt i final de la caminada.

El temps oficial de la caminada és de 2 hores, amb esmorzar inclòs. Es recomana portar bastons de trescar, aigua i també l'entrepà.