Millores en l’atenció telefònica al ciutadà

Divendres, 5 d'octubre de 2018 a les 00:00

L’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès ha implementat canvis en el servei d’atenció telefònica per tal de reduir el temps d’espera i donar una millor atenció.

En aquest sentit, s’ha reduït el nombre d’opcions a escollir quan s’efectua una trucada al Consistori (93 843 25 01) de 9 a 2, de manera que els usuaris podran escollir entre prémer la tecla 1, la 2 o bé esperar que els atengui un operador:

Si es prem el número 1 es contactarà directament amb els serveis d’Urbanisme, Territori i Medi ambient, on un equip de 5 persones estaran a disposició del ciutadà per resoldre els seus dubtes.

Si es prem el número 2 es contactarà directament amb el departament de Serveis Socials, que s’encarrega del benestar de les famílies del municipi i que està integrat per 5 persones.

Si no es prem cap tecla, les operadores de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) i un equip de 6 persones de reforç, que incrementen les seves tasques amb l’atenció telefònica, donaran resposta a les consultes dels ciutadans. 

Amb aquests canvis s’ha reduït el temps d’espera del ciutadà des que efectua la trucada fins que parla amb un operador.

Darrera actualització: 09.10.2018 | 15:34